Pierwszy Rok Bloga

Dziś mija dokładnie rok odkąd utworzyłam bloga, dokładnie rok od pierwszego wpisu :) Niesamowite, jak szybko zleciało! Wiele podróży odbyłam w ciągu Tego roku, powstało też kilka wierszy. Od tamtej pory blog był oglądany 7911 razy :) Uważam to za swój osobisty sukces! Bardzo się cieszę z każdej pojedynczej, nawet przypadkowej wizyty i oczywiście zapraszam ponownie :) Dziękuję również za wszystkie komentarze! :) Miło mi, kiedy widzę, że to co 'tworzę' się podoba. To daje dużą satysfakcję i sprawia, że chce się pisać jeszcze więcej! Ostatnio uczyłam się do egzaminu i rzadziej dodawałam posty, nie miałam też za dużo weny, pewnie ze stresu ;) Teraz zaczęły się wakacje, za kilka dni wyjeżdżam do Norwegii i na pewno pojawi się jakaś relacja z tej wyprawy:) Zwłaszcza, że będzie to zupełnie inna podróż niż dotąd :)

Jeszcze raz dziękuję Wszystkim Czytelnikom oraz osobom, które wpadają po prostu by pooglądać zdjęcia :)

Komentarze