Zawsze o tym marzyłam

Skończyłam ostatnio czytać świetną książkę (teraz ciągle o niej myślę!), niemal tak dobrą jak "Jedz, módl się i kochaj". Autorka, dojrzała już kobieta, po nieprzyjemnym rozwodzie, pakuje się i wyrusza w świat. Na początku, wszyscy jej bliscy przekonani są, iż jest to jedynie sposób na odreagowanie. Jakże się mylą.. Jej podróż potrwa w sumie 15 lat (z przerwami na odwiedzanie rodziny w Stanach). Zaczyna od Meksyku, spędza 8 lat na Bali, odwiedza Nową Zelandię, delektuje się smakami Tajlandii oraz podziwia faunę i florę Wysp Galapagos. Nie są to jedyne miejsca jej pobytu, jednak co ja będę tutaj się rozpisywać, przeczytajcie sami! "Zawsze o tym marzyłam" to autentyczna historia, opowieść o ludziach z różnych stron naszego globu, zwyczajach, kulinarnych, ciekawostkach, ale przede wszystkim o losach odważnej, ciekawej świata kobiety. Polecam Paniom:)

Rita Golden Gelman, Zawsze o tym marzyłam, źródło okładki

Komentarze