Konkurs bloga Italia by Natalia


Jakiś czas temu wysłałam swój tekst Nasze sycylijskie dolce vita do wakacyjnego konkursu, ogłoszonego na blogu Italia by Natalia, którego temat brzmiał  Podziel się wspomnieniami z Italii. Dziś okazało się, że zajęłam w nim III miejsce :) Czuję się bardzo szczęśliwa! Wyróżnienie to, sprawiło mi ogromną radość! Zdając sobie sprawę z ilości zgłoszeń, kompletnie nie spodziewałam się miejsca "na podium"! A jednak, udało się! :) Bardzo dziękuję Organizatorom Konkursu za tak miłe wyróżnienie i opublikowanie mojej relacji na Waszym blogu. Pozdrawiam serdecznie! :)


Na zdjęciu nagrody, które przyszły pocztą po kilku dniach - same pyszności!!! Oto kawa z Neapolu, suszone pomidorki i papryczki, makaron w 5 smakach z Bazylikaty, pesto pistacjowe z okolic mej ukochanej Etny, migdały z Syrakuz, sól morska z Trapani, czekolada (o słonym posmaku) z sycylijskiej Modiki, oliwa z Toskanii, mleczko migdałowe i mydełko oliwkowe :D Dzięki Natalio!!:)

Komentarze

  1. Gratuluję, czytałam i się nie dziwię wygranej:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za te miłe słowa Milady :) Również pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się ten post? Bardzo ucieszy mnie Twój komentarz :)

Daria Staśkiewicz