Wyznanie Włóczykija

Serce wiedzie mnie tam,
gdzie stopy jeszcze nie stały.
Jak ogarnąć ten świat?
Nie jest on taki mały.

Odległe iskierki w sercu się tlą,
znów biegnę po mapie palcami.
W każdej chwili żywię gotowość
do marszów poza szlakami.

Nieważne jaki kierunek wybiorę,
ta podróż, to podróż daleka.
Znów dreszczyk emocji, motyle w brzuchu,
gdy nie znam losu, który mnie czeka.

Jeśli nie mam pomysłu,
kroki w podskokach niosą mnie same.
Lubię pobłądzić, by potem dotrzeć,
gdzie grają melodie nieznane.

(wiersz autorski)
fot. Internet

Komentarze

  1. Cudowne Koci! uwielbiam Twoją twórczość;D
    Zawarłaś wszystko co najważniejsze^^;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha dziękuję Koci:* Włóczykijem może i jestem ale wcale, że nie pijącym!^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się ten post? Bardzo ucieszy mnie Twój komentarz :)

Daria Staśkiewicz